15 April 2014

random hsdg

Bismillahirrahmanirrahim~
Assalamualaikum wrt wbt

 I met many kinds of people everyday.
Ada yang sakit dan ucap lailaha illa anta subhana inni kuntu minazzolimin
Alhamdulillah.
Ada yang tanya dr, surau kat mana?
Alhamdulillah.
Ada yang jawab, air ketuban saya pecah time nak solat subuh tadi.
Sejuk hatiku..

Ada jg yg tak menghiraukan waktu solat.tunggu je kat sofa tak pergi surau pun.
Astaghfirullah.
Banyak sms. Single mother status.
Hatiku terpaku sedih.
Dr, jangan bagitau ye mak saya apa yang dr tanya td.. nanti dia sedih.
Adek, bukan mak adek je sedih kalau tahu adek minum arak, pernah SI, isap rokok... satu ummah menangis sedih dengan keadaan ini dek.

Aku masih menganalisa perangai masyarakat kita. Aku masih kurang biasa dgn keadaan ini. Aku masih mencari method sentuhan untuk mereka yang seolah2 aku touch and go je setiap hari. Sedih. Padahal aku dah 4 bulan di sini. Hmm..

:( sobs.

No comments: