15 September 2009

sara n salam ? hehe..

bismillahirrahmanirrahim~

hi, where are u from? haven't seen u b4
i'm from france.. u?
malaysia

what's ur name?
sara.. and u?
rusna
[bla2 bla2]

hmm.. france? org france mcm ni ke? saya pun jadi confused. org france bukan ke org putih?
but this young lady sitting next to me x mcm org putih. saya pun x tahu nak cakap dia org mana.


kat rumah...
tadikan aku jumpe org france, kata saya
oo.. dia kat klas aku. dia org islam. iran. tp dia duduk kat france. dia cakap dgn baharai td. kata mimmi
[baharai, irani yg duduk kat washington dc, US]
oo. ya ka.. patutla.. kata saya
terjawablah persoalan saya ^_^

terkilan saya, tidak memberi salam kpd sister sendiri!
saya suka dengar org2 islam kat sini bg salam, rasa ada mcm satu ikatan yg best, walaupun hanya dengan perkataan "assalamualaikum"! hehe..
semoga Allah menthabatkan hati kita semua pada jalan ini.. amin

to sara! hope to see u tomorrow.. and i want to say salam to u! insya Allah
forgive us Allah~

*waktu kat hospital tadi even ada org cz yg bagi salam kat ktorang! hehe.. diorang tahu pasal kite at least.. bagoos! ^_^

No comments: