19 April 2009

Uhibbuki fillah ~~~

Salam,

Setiap kali saya berym dgn dia iA kami akan berbicara sesuatu yg mendekatkan diri kepada Allah. Alhamdulillah. Saya dapat merasakan itu. Dia juga begitu. Kami tidak pernah bersua. Mungkin saya pernah lihat gambarnya tp saya kurang pasti details wajahnya. Ini kali pertama saya merasakan perhubungan sebegini rupa. Menarik.

Kadang-kadang sengaja saya menegur dia di ym. Begitu juga dia. Kadang2 dia tegur status ym saya, begitu juga saya. As simple as that~ (^_^)

Tapi dgn izin Allah setiap kali selepas habis berym dgnnya, hati saya rasa dekat dgn Allah. Pelik tp saya amat bersyukur. Tautan hati dan ruh yang Allah kurniakan telah mengikat kami bersama. Walaupun kami tidak pernah melihat wajah masing2 tp ruhnya dapat saya rasa.

Ukhti, You know who you are. Moga dapat bersua di alam reality dgn izin-Nya suatu hari nanti.


Bg saya, inilah yg dikatakan ukhuwah yg terjalin atas dasar kasih dan sayang kpd Allah Tautan jiwa dan ruh yg hanya kami merasakannya.

Uhibbuki fillah.

Alhamdulillah.Thank YOU Allah for my sister (^_^)

No comments: