08 June 2012

Sweet sweet makaghung

Bismillahirrahmanirrahim~
Assalamualaikum wrt wbt

Allah itu sangat sweet.
Sangat sangat sweet

Di saat hati rasa sedih
Allah hadirkan akhawat-akhawat yang mententeramkan hati
Siap bagi hadiah lagi

 lepas letak gambar ni kat fb, ramai pula yang minta makaghung neh. =)


sweet sangat ! 


Alhamdulillah today, i'm a normal rusna again
Yesterday, i was a lil-bit-fragile-mata-kecik monster > huduh sangat !

Thank YOU Allah, Al-Wadud..



8 comments:

Mimmi said...

salam rusna..
Alhamdulillah... jangan sedeyh2 wokeyh. tak qowiy camtu.. nak qowiy kerana Allah. gooooooo RUSNA!!!!

hugsss...!
~doakan Allah berikan kekuatan kepada kita semua selalu... biar apa yang mendatang...kita rempuh, biar sampai syurga~

Mimmi said...

salam rusna..
Alhamdulillah... jangan sedeyh2 wokeyh. tak qowiy camtu.. nak qowiy kerana Allah. gooooooo RUSNA!!!!

hugsss...!
~doakan Allah berikan kekuatan kepada kita semua selalu... biar apa yang mendatang...kita rempuh, biar sampai syurga~

rusnarusli said...

Salam mi! =) Jzkk.

betui, tak qowiy mcm tu kan. =)

jzkk hadiah~ hehe.. osem!

sab said...

:) kak rusnaaaaaa, lama dah tak berkunjung ke sini... rindu pulee..
semoga di mudahkan buat akak tersyg nii

rusnarusli said...

wsalam,

sabghinaa!! rindu jugak dekat awak! tahniah dah abes examnya!
Alhamdulillah <3

sab said...

:) alhamdulillah, maat taufiq wannajah utk exm akak :)

jzkk atas doa dan sokongan dari akak

nuryn said...

qowiyy :) hehe

rusnarusli said...

Salam wrt wbt

Sab : jzkk sab =) Alhamdulillah udah abes.

Iman : :)